Telefon og chat

Du kan kontakte oss på flere måter: Ring, chat eller send inn ditt spørsmål i vårt kontaktskjema. Du finner mye nyttig informasjon på nettsidene våre.

Ring oss på 73 19 97 00

Tast 1 for svartjenesten:

  • For spørsmål om arbeidsmiljø, rettigheter og plikter
  • Svartjenesten er åpen på hverdager 09.00–11.00 og 12.00–14.00

Tast 2 for sentralbord eller melde ulykke:

  • For henvendelser til sentralbordet eller melde ulykke
  • Sentralbordet er åpent på hverdager 08.00–15.00

Chat med svartjenesten

Har du spørsmål om arbeidsmiljøregelverket kan du kontakte svartjenesten på chat. Vi kan ikke gi informasjon om saker som er under behandling eller ta imot tips på chat.

 

 

Vi svarer på chat på hverdager kl. 09.00–11.00 og 12.00–14.00.

Spørsmål om regelverket

Arbeidstilsynets svartjeneste kan gi deg veiledning i alt regelverk som Arbeidstilsynet forvalter, og kan svare på spørsmål om rettigheter og plikter i arbeidslivet. Svartjenesten kan ikke ta stilling i enkeltsaker, men vi hjelper deg å bruke regelverket slik at du selv kan løse din egen sak. Vi kan også fortelle deg hvor du kan søke hjelp.

Dersom du ikke trenger veiledning, men vil tipse eller varsle Arbeidstilsynet om kritikkverdige forhold, benytter du vårt tipsskjema.

Kontakt oss