Telefon og chat

Du kan kontakte oss på flere måter: Ring, chat eller send inn ditt spørsmål i vårt kontaktskjema. Du finner mye nyttig informasjon på nettsidene våre.

Vi har for tiden svært stor pågang hos Svartjenesten. Svartiden vil derfor være lenger enn vanlig. Vi beklager dette. Har du spørsmål om bedriftshelsetjeneste? Se ofte stilte spørsmål om bedriftshelsetjeneste

Svartjenesten er stengt 1. og 2. februar

Svartjenesten er stengt onsdag 1. og torsdag 2. februar. 

Svartjenesten er ikke tilgjengelig på telefon eller bemannet chat disse dagene. 

Ring oss på 73 19 97 00

Tast 1 for svartjenesten:

  • For spørsmål om arbeidsmiljø, rettigheter og plikter
  • Svartjenesten er åpen på hverdager 09.00–11.00 og 12.00–14.00

Tast 2 for sentralbord eller melde ulykke:

  • For henvendelser til sentralbordet eller melde ulykke
  • Sentralbordet er åpent på hverdager 08.00–15.45

Chat med svartjenesten

Har du spørsmål om arbeidsmiljøregelverket kan du spørre vår chatbot Leon:

Chat med Leon

Du kan og bli satt over til bemannet chat. Da er åpningstidene hverdager kl 09.00 - 11.00 og 12.00 - 14.00

Send oss spørsmål om regelverket

Arbeidstilsynets svartjeneste kan gi deg veiledning i alt regelverk som Arbeidstilsynet forvalter, på norsk, engelsk, rumensk, litauisk, russisk og polsk.

Vi kan svare på spørsmål om rettigheter og plikter i arbeidslivet. Svartjenesten kan ikke ta stilling i enkeltsaker, men vi hjelper deg å bruke regelverket slik at du selv kan løse din egen sak. Vi kan også fortelle deg hvor du kan søke hjelp.

Dersom du ikke trenger veiledning, men vil tipse eller varsle Arbeidstilsynet om kritikkverdige forhold, bruker du tipsskjemaet vårt.

Kontakt oss