Som leder i hjemmetjenesten har du en viktig rolle i å bidra til gode arbeidsforhold for de ansatte. Arbeidsmiljøet er av avgjørende betydning for ansattes helse og produktivitet.
Men hva er det som er viktige risikoforhold i arbeidet for de som jobber i hjemmetjenesten, og som påvirker de ansattes helse? Og hvordan kan virksomheten jobbe godt med det forebyggende arbeidsmiljøarbeidet? Det kan du lære mer om på dette nettmøtet.
Når: fredag 18. oktober 2024, 09:00 - 11:00
Hvor: Teams, påmeldte mottar lenke
I dette nettmøtet skal vi diskutere utfordringer, vi diskuterer utfordringer, erfaringer og snakker om beste praksis. Du får lære mer om hvordan du kan fungere godt i lederrollen, og få snakke med ledere fra andre virksomheter. I møtet blir det rom for å stille spørsmål, dele ideer og tips med hverandre underveis.
Vi går gjennom fakta om arbeidsmiljøet i hjemmetjenesten. Vi snakker om rollene i arbeidsmiljøarbeidet og hvordan skal disse jobbe sammen. Dere får også tips om verktøy som kan brukes i arbeidsmiljøarbeidet.
Målgruppe
Ledere i hjemmetjenesten.
Nettmøtet er gratis å delta på, men du må melde deg på. Lenke til nettmøtet sendes påmeldte.
Påmeldingsfrist er 17. oktober kl. 12.00.
Vi ser fram til å treffe deg!
Velkommen!
Alle datoer for nettmøte for leiarar i hjemmetjenesten